Paus

Allt är lite på paus just nu. Måste få ordning på mig själv, men jag fixar inte det just nu. Det är tre veckor kvar, jul, nyår, födelsedagar. Det hela avslutas med en härlig skidresa. Sen, sen, sen, sen, sen, SEN, gaaah, vad jag hatar att säga det, men då, då, DÅ är det den 10 januari och jag ska utsätta mig för något av det läskigaste jag kan tänka mig. Exakt hur är inte klart än, men det här håller inte. Jag är för värdefull för det här.

Are you in, or are you OUT?

Detta inlägg publicerades i Livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Paus

  1. Maria skriver:

    vad händer den tionde då? jag är med. tror jag. men inte på vasaloppet. det verkar tråkigt. Om det skulle vara det som händer.

    • Sofia skriver:

      Jag vet inte riktigt än vad som händer. Men det går typ ut på att göra nåt drastiskt och stå för det. Typ stenhård diet i två månader och sen normalisera det hela. Soppdiet kanske? I don’t know, nu ere jul! En god sådan. (Knäcken står och svalnar i kylen…)

Lämna en kommentar